zondag 30 augustus 2015

Smurf

Mwoehaha,... dat zei ik daarnet  op het forum, toen iemand zei dat de smurfen ook blauw waren,

Tijd om een tipje van de sluier te lichten. Als alles goed zit, rij ik zaterdag 12sept naar Dronten om de restanten van Q555 af te leveren bij Velomobiel.nl. Ze beloofden me er nog een redelijke prijs voor te geven. De bedoeling is dat ze mijn 'bijna nieuwe' velomobiel tegen die tijd naar mijn wensen hebben bewerkt (de nodige wijzigingen of bestickering) aangebracht.

Het is ook een blauwe, Bij EMvelomobiel.be heb ik mijn witte tourkap alsnog besteld, zo zal mijn smurfmobiel alsnog tot stand komen (bedankt Marksje voor de inspiratie)

behalve de witte kap en de blauwe kleur is er eigenlijk geen enkel verband met de kleine wezentjes hoor. maar het is het gedacht dat telt he.

Ik wil bij deze ook www.fietser.be danken voor de moeite die ze doen om me te helpen

Hopelijk staat er dus binnenkort weer een complete VM ipv tweederde in mijn garage staat.
Ik heb echt de smaak te pakken, sinds de crash heb ik niet meer geligfietst, terwijl ik drie open fietsen heb. Het zegt me even niets. Eén van de drie staat ook al een tijdje te koop natuurlijk.

Het is eigenlijk ook wel een beetje omdat ik eerst een dikke tien kilogram moet afvallen vooraleer ik weer onder de max toegelaten belasting van mijn open liggers zit, dat ik even niet 'open' fiets.

Maar goed, tot dusver de update, Wie weet binnenkort weer een update.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten