zaterdag 2 februari 2019

update

update...

Sinds mijn ongeval op het treffen in Axel, heb ik niet meer met een velomobiel gereden. Ik kocht wel de quest (279)van Tom Goeman over maar daar is nogal wat werk aan. Ik heb een 'sponsor' die daar mogelijk een deel van wil betalen.
Als ik met deze tot een compromis kom, gaat de quest naar EMvelomobiel voor een make-over. Zelf kom ik er niet toe eraan te beginnen.

Ik reed wel nog af en toe met de roets en de kickbike. Tijdens de wintermaanden is dat echter stilgevallen, door niet meer te fietsen en het koude weer, krijg ik last van mijn knieën. Een probleem dat sinds het ongeval is opgedoken. Binnenkort laat ik deze nader onderzoeken. hopelijk mag/kan ik komende zomer nog blijven fietsen.


2 opmerkingen:

  1. Hey hou de moed erin Wouter! Ik hoop je deze zomer weer terug te zien met een je nieuwe velomobiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk lukt het met de sponsor Wouter, die Quest zomaar laten staan verstoffen is ook zonde.....en beterschap met de knieklachten!

    BeantwoordenVerwijderen