zaterdag 6 november 2010

de wereld is toch klein...

ik heb al enige tijd op een tweedehandssite een paar nexusnaven te koop staan, nu kreeg ik vandaag reactie van iemand die interesse had, toen hij belde wilde hij zelfs de laatste twee.

mooi mooi, die zijn we dan ok weer kwijt, denk ik dan. als hij aankomt en mijn ligfietsen in de garage ziet, is het eerste wat hij zegt:"Ik ken u van ergens?"
Hij blijkt Pierre Totale van op het forum te zijn, ligfietst al tien jaar op een flevoracer en is bezig een trike aan het bouwen, een van de wielen moet daarvoor dienen.
maar goed, ik had er vijf, heb één voor mezelf gebruikt op de trike (moet ik nog gebruiken, ben hem aan het laten inspaken op 20inch wiel. de andere vier zijn aan ligfietsers only verkocht :-)

de wereld is toch klein nietwaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten