donderdag 1 oktober 2015

De eerste nieuwe kilometers

Dinsdag was het eindelijk zo ver, Ik kon de eerste voorzichtige kms met mijn nieuwe Q rijden. De knie zeurt nog een beetje, dus moet het maar rustig aan. Bij het invallen van de schemer vertrekken we, dus kunnen we ook de verlichting testen, alles is naar wens, al wil ik toch een kleine uitbreiding doen. ik ben nog op zoek naar kleine led-lampjes voor in het stuureinde, die kan ik monteren in de externe lamphouders naast de spiegels

Ik heb ook een nieuwe fietsbril. Eigenlijk is het een veiligheidsbril met geventileerde stofkap. Het werkt echt goed op de quest, Ik post nog wel enkele foto's van de bril. Het schermpje dat vanuit Velomobiel word voorzien, gebruik ik niet graag omdat het niet mooi doorzicht is. iemand een idee hoe je dat wel bruikbaar maakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten