maandag 1 november 2010

de dag van de waarheid

we zullen het morgen wel doorhebben als we met ontwenningsverschijnselen uit dat bed gaan moeten rollen,
mijn ziekteverlof is voorbij, de blokkage uit mijn bekken is passee, en de wond op mijn scheenbeen is zo goed als dicht, binnen een dikke week waarschijnlijk genezen.

ik was voor het incident dit jaar al bijna vijf kilo kwijt met opletten wat ik eet en verder aan sport te doen, tien dag thuis heeft daar minstens drie kilo weer aangezet :(
dus er is weer werk aan de winkel, weer minder gaan snoepen, gezonder gaan eten met voldoende tussenpozen en ook weer die fiets op, dan kan ik weer over mijn fiets schrijven ipv over mijn leven :-)

afgelopen weekend heb ik toch al wat aan mijn fiets gedacht, nl een mooie bsa-tappenstel en nog wat mooi fietsgereedscahp van VAR gekocht, nu nog veel studeren en ik word nog een echte ligfietsmaker :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten