vrijdag 5 november 2010

het doet je toch iets

Het doet toch iets met een mens vind ik. Een tijdje geleden deed ik op www.ligfiets.net een oproepje naar waar mijn ouwe limit verzeilt was geraakt. Het klinkt dan misschien wel belachelijk, maar als je een tijdje met een velomobiel hebt gereden en er behoorlijk wat werk heb ingestoken om em proper, geod werkend en volledig naar wens te krijgen, dan heb je volgens mij een stukje van je ziel in die velomobiel gestoken en vraag je je af en toe wel eens af hoe of waar je ouwe makker verzeild geraakt is... of hij nog veel kms doet, of hij ergens slachtoffer geworden is van een verkeersongeval dan wel in goeie gezondheid verkeerd of zelfs opnieuw onder handen is genomen en een stukje ziel van iemand anders heeft gekregen. (zielgenoot? of vennoot?)

nu begin deze week, kreeg ik een mailtje van de huidige eigenaar met een foto erbij, hij ziet er goed uit mijn ouwe rakker, toen de huidige eigenaar hem kocht was hij blijkbaar wel heel erg verwaarloosd, maar goed, hij is in goeie handen...
ik acht er mezelf toe is staat, om als hij em ooit verkoopt, eens te gaan kijken of ik er nog in pas :-)
in ieder geval michel, bedankt dat je zo goed voor mijn zieltje zorgt,

ik zeg het... het doet iets met je

Geen opmerkingen:

Een reactie posten