woensdag 19 augustus 2015

Ik kan nog fietsen!!!

Het voelt toch wel fijn aan dat ik na een ongeval als afgelopen zaterdag nog instaat ben om te fietsen, zonder echter klachten dan nog wel. Toegegeven: ik heb gezondigd door met een bukker te fietsen. Gister boodschappen met de mountenbike, vandaag naar de dokter per elektro-bakfiets. Wie weet morgen een klein ritje met de highracer...

Intussen toch maar eens gekeken naar de spaarboek. Er staat voldoende op al ga ik mijn centen aan twee kanten moeten gebruiken aangezien het budget ergens anders voor diende. Maar goed, dit wetende ben ik op zoek gegaan en waarschijnlijk gevonden... Gelukkig leest niemand deze blog en hoef ik het dus ook aan niemand te vertellen wat het wordt, ook niet aan mijn blog.

De dag van mijn verlijden was er wel een fietstocht langs de schelde, De deelnemers hadden het duidelijk wel naar hun zin want ze arriveerden ruim voor het geplande tijdstip. een foto met een leuke bezienswaardigheid. Jammer dat ik er niet bij mocht zijn. Ik vraag me eigenlijk in stilte af of ze geen rechtopstaande auto's hebben gezien. Is er iemand die dit leest? :-)

Wordt vervolgd...


1 opmerking:

  1. ja was fijne tocht maar we waren toch allemaal even geschrokken van nieuwe ,
    maar blijkbaar blijft groep velomobiel hoger in vaandel gedraag dan gewone fietsen
    ik wensje verder veel blog plezier
    http://fietsisleven.skynetblogs.be/

    BeantwoordenVerwijderen