vrijdag 26 februari 2016

ligfiets opsturen

Mijn baron Xlow staat al eventjes te koop. Laatst was er iemand uit Oostenrijk die interesse toonde, wilde vooruit betalen, verzending inbegrepen.

Niet dat ik daarvoor zit te springen, maar als het vooruit betaald wordt, lijkt het me dat er weinig verkeerd kan lopen, toch?

Een geïnformeerd bij DHL hoeveel dat moet kosten om te versturen... 806 euro... Om achterover te vallen, das bijna zoveel als ik voor de fiets vroeg aan die meneer. Voor die prijs kan hij em zelf komen halen.

4 opmerkingen:

  1. demonteren en in delen opsturen als pakketpost?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij blijft nog wel even in elkaar zitten, wie weet vind hij wel een andere koper, of gebruik ik em deze zomer nog wel eens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een Duitser wilde vorig jaar de Valenteyn Kobra kopen, maar ook daar waren de transportkosten onoverkomelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uiteindelijk is mijn baron verkocht aan een hongaar met 300€ verzending skosten bij Fedex volledig betaald door koper

    BeantwoordenVerwijderen